تولید انواع رنگ دریایی

تولید انواع رنگ دریایی.

رنگ دریایی ضد خزه

تولید انواع رنگ دریایی توسط کارخانه  رنگ اکسیر پرتو الوان .کیفیت و اعتماد هیچ‌گاه اتفاقی به‌وجود نمی‌آید. همان‌طور که آب دریا و خزه‌ها می‌تواند فرسایش تجهیزات دریایی را به دنبال داشته باشد.
برای شناور های تند رو و کشتی های اقیانوس پیما طراحی و تولید شده است.
این پوشش عاری از هرگونه ترکیبات قلع بوده و به دلیل برخورداری از مواد ضد خزه امکان استقرار و رشد میکرو ارگانیزم های موجود در آب دریا روی بدنه شناور را از بین خواهد برد.
به عنوان لایه نهایی روی بدنه کشتی در ناحیه زیر خط آبخور و بخشی از بدنه که در معرض قرار گرفتن دائمی یا متناوب در آب دریا می باشند

رنگ ضد خزه

آب شور دریا، رطوبت موجود در هوای اطراف دریا، اشعه فرا بنفش خورشید، املاح و مواد شیمیایی محلول در آب دریا هر کدام یک محیط خورنده قوی برای فلزات محسوب می شوند. خوردگی فلزات یک واکنش شیمیایی مخرب برای هر نوع سازه دریایی و و انواع قایق و کشتی می باشد که طی انجام این واکنش خسارات جبران ناپذیری بر روی فلز به وجود خواهد آمد (خوردگی فولاد کربنی میتواند سبب نشت و ایجاد آتش سوزی شود). جهت جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی رنگ دریایی ضد خوردگی استفاده می شود. رنگ دریایی ضد خوردگی با ایجاد حفاظت کاتدی و سد شوندگی سبب بازدارندگی عوامل خوردگی بر روی سطح فلز می شود و واکنش شیمیایی خوردگی را مختل می کند. از رنگ دریایی ضد خوردگی علاوه بر کشتی ها و قایق ها در سازه های ساحلی، تاسیسات پتروشیمی نیز استفاده می شود.

مبدل زنگ آهن

از رنگ های صنعتی است و با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی، استفاده از این پرایمر رو به افزایش است و
جایگزین مناسبی برای سند بلاست و ترمیم سازه های فلزی زنگ زده می باشد
کاربرد
صنعت نفت و گاز و پتروشیمی
صنعت دریایی
بر روی سطوح فلزی
صنعت واگن سازی و ریلی
صنعت نیروگاهی
بر روی سطح زنگ زده
تصفیه خانه ها
صنعت ساختمان

رنگ اپوکسی مخازن آب آشامیدنی

به عنوان لایه میانی و لایه نهایی برای سیستم های پوششی حفاظتی جهت سطوح داخلی مخازن آب و خطوط انتقال و سازه های فلزی در معرض آب و رطوبت قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
استفاده و رنگ آمیزی در سیستم تک لایه پوششی
1سطوح مستقر در فضای باز معمولی
2سطوح غوطه ور در آب
3سطوح فولادی
4سطوح بتنی
5تاسیسات دریایی
6اسکلت های فلزی
7مخازن، خط لوله
8محیط نیمه صنعتی
9محیط خورنده صنعتی
10مقاومت نسبت به مواد شیمیایی
11مقاومت حداکثری تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست