انقضا رنگ ساختمانی

تاریخ انقضا رنگ ساختمانی

انقضای رنگ ساختمانی چقدر است؟

عوامل موثر در انقضا رنگ ساختمانی
رنگ های ساختمانی را در صورت رعایت شرایط انبارداری، تا حدود 30 ماه پس از تولید نیز می توان استفاده کرد. باید در نگهداری این رنگ ها بیشترین دقت را به کار برد. محتویات ظرف رنگ باید در یک محیط خشک، خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود تا آسیبی به ترکیب آن وارد نشود. مکان نگهداری رنگ باید دارای تهویه سالم باشد تا دمای خوبی برای نگهداری آن فراهم شود. رنگ های ساختمانی نباید در معرض یخ زدگی قرار بگیرند، این مسئله باعث می شود تا کیفیت رنگ از بین برود و انقضای رنگ ساختمانی زودتر فرا برسد. بعد از مصرف، اگر رنگی باقی بماند باید درب آن را به طور کامل و محکم ببندید.

ماندگاری بالای رنگ های ساختمانی نیوکالر در صورت باز نشدن

ما در نیوکالر رنگهای مختلفی مثل رنگ پلاستیک، رنگ روغنی مات، رنگ روغنی براق و نیمه براق و رنگ اکریلیک برای استفاده شما فراهم کرده ایم. رنگهای ساختمانی نیوکالر در صورت باز نشدن ماندگاری بسیار بالایی دارند و نقاشان حرفه ای به خاطر همین امر از این رنگ ها استفاده می کنند. انقضای رنگ ساختمانی در صورت باز نشدن یکی از مواردی است که نقاشان ساختمان به آن بسیار توجه می کنند. تمامی محصولات ما طول عمر بالایی دارند و دلیل این امر استفاده از آب کمتر، جامدات بیشتر و اکسید تیتانیوم و رزین با کیفیت فوق‌العاده است.

چگونه می توان رنگ‌ ساختمانی باز شده را نگهداری کرد؟

یکی از مهم ترین نکاتی که پس از اتمام رنگ ساختمانی لازم است به آن توجه شود. نگهداری قوطی رنگ است. معمولاً افراد پس از رنگ کردن ساختمان با قوطی های رنگ باز شده اضافی مواجه می شوند و نمی دانند چگونه از این قوطی های رنگ نگهداری کنند. پس بهتر است با چگونگی نگهداری کردن از قوطی های رنگ باز شده آشنا شوید.

یکی از روش های نگهداری رنگ اضافی قرض دادن آنها به دوستان است. در صورتی که رنگ های تان کیفیت خوبی داشته باشند، می توانید آنها را به یکی از دوستانتان که در یک پروژه ساختمانی به رنگ نیاز دارد قرض دهید. همچنین می توانید رنگ های اضافی را به یک مرکز خیریه دهید. چرا که رنگ ها بعد از گذشت مدت معینی کیفیت خود را از دست می دهند.

در نگهداری رنگ های اضافی حتماً به شرایط آب و هوایی توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتی که قوطی های رنگ را در هوای خیلی گرم نگهداری کنید، رنگ ها خشک می شوند. همچنین اگر در هوای سرد نگهداری کنید، بافت های رنگ از هم جدا می شوند. پس نمی توان قوطی های رنگ را داخل گاراژ یا در فضای باز نگهداری کرد. تاریخ انقضا رنگ ساختمانی باز شده با رعایت این روش ها بالا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست